Ga naar inhoud

verstopping


rocky

Aanbevolen berichten

ik vond vanmorgen kleine kettingkeutels in de kooi maar weet nu niet of het van mijn voedster is of van mijn rammetje. Ze zijn allebei langharig maar geef al iedere dag preventief prozyme. nu heb ik net de dierenarts gebeld die zei dat ik ciseraldrops moet geven. ik weet alleen niet wie van de twee is. Kan ik ze een paar dagen scheiden om te testen wie het is . Als ik de kooien bij elkaar laat staan blijven ze elkaar toch wel lief vinden. Ik wil ze even scheiden om te zien wie het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben onze konijntjes ook een week of 3 gescheiden gehad. Een van de 3 bleek toch een mannetje te zijn. Nu is het wel zo dat wij van het nachtgedeelte ook een daggedeelte hebben gemaakt en gaas tussen de 2 gedeeltes hebben gedaan zodat ze elkaar nog wel konden zien en ruiken. Bij het bijelkaar zetten ging het eigenlijk gelijk goed, waren wel weer even aan het snuffelen aanelkaar en hadden volgens mij meer de verbazing dat ze elkaar weer konden aanraken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke thanks. ik heb vanmorgen prozyme gegeven zit nu op mijn werk en ga vanavond maar veel vocht toe dienen als hij er nog is dan. Ik maak me wel een beetje druk maar kon niet anders moest ook gaan werken. denken jullie dat dat snel gaat als ze kettingkeutels hebben. Ze krijgen bij mij elke dag preventief prozyme. ik snap niet hoe het dan zo kan komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .