Ga naar inhoud

Vacht zier er vreemd uit


Baltobud8

Aanbevolen berichten

Weet niet of ik dit hier moet zeggen of bij vachtverzorging, sorry.


 


Weer is Bunn het slachtoffer. Toen ik net de hokken aan het schoonmaken was met mijn vriendin zat ik even met Bunn op schoot toen me iets opviel, wat Fluff niet had.


 


Een paar weken geleden voelde ik steeds een bultje op de buik van Bunn. Ik dacht dat het  een tepeltje was, maar toen mijn broer Nick het zag zei hij dat het een teek ofzo was. Ik geloofde het niet, dus keek ik dichterbij: er zat een gigantische korst.


 


Nu ik haar net op schoot had zag ik dat de vacht op haar buik raar, onregelmatig en vooral heel kort was; hiermee bedoel ik: de onderkant van de haren van Bunn zijn om een of andere reden zilver-achtig. dit zie je bijv. als je haar (wat ik niet doe) tegen de vacht in aait. Haar hele buik was zilver. De ene had nog net wat zwart aan de top, en de volgende pluk was helemaal zilver.


 


Normaal zou ik zeggen dat het door uitval komt, maar Bunny heeft dit niet. Fluffy wel.


 


Wat kan dit zijn? Heeft iemand een idee?


 


Groeten, Bunny, Fluffy, Stamper en ik.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .