Ga naar inhoud

activiteit


Ilonaa1

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden heb ik gepost dat ik 2 verschillende konijnen heb qua activiteitslevel. Ze zijn zeg maar totaal verschillendd; een (hij)druk, springen, rennen en de ander zit meer stil(zij). Het vrouwtje heb ik uit de opvang, werd geschat op 1,5 jaar. Nu vind ik zelf dat ze zich meer gedraagd als een konijn op leeftijd. Ze zit het liefst rustig. Alleen s ochtends is ze wat actief als ik eten kom geven. Verder is ze nieuwsgierig als ze wat nieuws ziet, maar is snel erop uitgekeken. Vandaag heb ik een wilgenbal gekocht met hooi. Het mannetje is er meteen vollop mee bezig, terwijl het haar niet interesseert. Toch wel wat vreemd vinden jullie niet?

Dacht wel(zoals ik in een ander topic aangaf) om een.zandbakje te maken, misschien vindt ze dat wel leuk?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouwtje is ook niet erg actief (zeg maar gerust lui...). Ze is twee jaar oud nu, activiteit hoeft dus niet per se iets over de leeftijd te zeggen. 


Maar zodra er eten in het spel is komt ze direct overeind. Een wc-rol met hooi en brokjes of een voerbal werken hier goed.


Of een zandbak actiever maakt ligt heel erg aan je konijn, mijn vrouwtje houdt van graven dus ze deed wel wat met de zandbak maar dat hoeft natuurlijk niet.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .