Ga naar inhoud

Bloed in hok?!


rinkepink

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb 2 konijnen paboe en mia,

Gisteren vond ik bloed in hun hok en heb ze even goed bekeken maar vond geen wondje.

Ze eten en drinken wel goed maar waren erg gestresst als er iemand aankomt.

En ze zijn zindelijk maar opeens zijn ze dat niet meer en is het hele hok vies.

Moet ik hier iets mee doen of weet iemand wat ik ermee moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze toevallig iets anders dan normaal gegeten? Bepaald voedsel kan de urine namelijk oranje/rood kleuren waardoor het lijkt op bloed.


Als je het niet zeker weet en je maakt je zorgen zou ik naar de dierenarts gaan. Dan heb je in ieder geval een beetje zekerheid over wat het is.


 


Ik verplaats je onderwerp trouwens naar het Gezondheids forum. Ik denk dat het daar iets beter past ;)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze toevallig iets anders dan normaal gegeten? Bepaald voedsel kan de urine namelijk oranje/rood kleuren waardoor het lijkt op bloed.

Als je het niet zeker weet en je maakt je zorgen zou ik naar de dierenarts gaan. Dan heb je in ieder geval een beetje zekerheid over wat het is.

 

Ik verplaats je onderwerp trouwens naar het Gezondheids forum. Ik denk dat het daar iets beter past ;)

Gewoon eten maar ik twijfel of ik wel naar de dierenarts moet gaan want we weten niet wat het is en stel het is iets anders kan ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .