Ga naar inhoud

Clicquot heeft wondje op rug-herkennen verschil entreactie of wondje?


Caroline

Aanbevolen berichten

Ik zou het inderdaad ook effe aankijken, Caroline, als het niet groeit. Als het verdwijnt over een dag of 10, dan was het een entreactie en anders is het nog tijd genoeg om in te grijpen.

Wat ik ook wel een keer bij toendra heb gehad, is een panniculitis, dat was een ontsteking van het onderhuidse vetweefsel, waarschijnlijk als gevolg van een beet of zo. Dat is toen wel onder narcose weggehaald omdat het echt wel een grote bol was. Dat verhaal staat hier ook wel ergens op BB.

ZaZa, ik vraag me ook wel af wat jouw hersenen lezen hoor...

(het valt me trouwens op dat je de verantwoordelijkheid totaal afschuift op je hersenen hahahahaha - sorry, ik ben psycholoog in opleiding he, ik word hier klaargestoomd op stage....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx

Mijn Konijn Zie Topic *Click*

had eerst ook een bultje maar die was na een paar weken weg maar nu zit Rond diezelfde plek ik weet niet precies of het op de plek van het bultje zat maar wel in de buurt. daar zit nu een wondje en daar heeft die heel erg last van, het jeukt heel erg.

hij had ook precies zo'n zelfde bultje als je op de foto liet zien en het was ook een paar dagen na de inenting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bultje is ondertussen nauwelijks nog een bobbeltje. Kleiner en spitser geworden. Er zit nu wel een serieus korstje op. Ik ga er dus van uit dat het idd een entreactie was.

Wie zei er ook alweer : "Wacht nog even af want dit is teveel toeval zo na een weekje na een spuit ?" :whistle::angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .