Ga naar inhoud

speciaal eten


rocky

Aanbevolen berichten

ja weet ik maar ze zijn zo kieskeurig. ik lees overal dat ik meer groen moet geven had niet veel meer in huis alleen maar beetje boerenkool en ze blijven maar bedelen om biks. Dus dacht ik ga nog maar even wat halen. alleen hij haalt overal zijn neus voor op. Ik denk dat ik savonds maar is alleen groen en hooi geef en geen biks . Biks krijgen ze smorgens dat kan toch geen kwaad als ik het zo doe. dan hoop ik dat ze savonds wat meer groen gaan eten voor hun darmpjes is dat wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja weet ik maar ze zijn zo kieskeurig. ik lees overal dat ik meer groen moet geven had niet veel meer in huis alleen maar beetje boerenkool en ze blijven maar bedelen om biks. Dus dacht ik ga nog maar even wat halen. alleen hij haalt overal zijn neus voor op. Ik denk dat ik savonds maar is alleen groen en hooi geef en geen biks . Biks krijgen ze smorgens dat kan toch geen kwaad als ik het zo doe. dan hoop ik dat ze savonds wat meer groen gaan eten voor hun darmpjes is dat wel goed

hihi.. hmm.. teveel groenvoer is ook niet goed he.. geef groen maar geef met mate ..dat doet me denken aan die bier reclame.. "geniet maar drink met mate:p" uhm ja.. kuch.. onbeperkbaar hooi is denk ik belangrijker:) succes met dat kieskeurigje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .