Ga naar inhoud

Carmel E.C.


bunbun beauty

Aanbevolen berichten

Gister zijn wij met Caramel naar de da geweest, na dat mij wat dingen begonnen op te vallen begon ik me zorgen te maken. Van de da kregen wij de diagnose te horen die we eigenlijk wel verwacht hadden, namelijk E.C.

Nu zit ik hier al een tijd op het forum en heb ik al veel gelezen in andere topics over ec. maar ik heb toch een vraag. Vaak word naast panacur/fenbendrops nog vit. B injecties en ab aanbevolen, kan het kwaad voor haar herstel als zij dit niet krijgt? Van de da hebben wij namelijk alleen fenbendrops mee gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja dat kan dus pijnstilling zijn geweest, of corticosteroïden, of antibiotica. Of misschien nog weer iets anders, of misschien wel vitamine b. Geen idee wat erin is gegaan dus geen mogelijkheid om te zeggen dit of dat is ook nuttig misschien. Ik denk dat je de behandeling en je vragen in dit geval dus het beste eerst even kan bespreken met de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .