Ga naar inhoud

Duim voor tino


Mireille

Aanbevolen berichten

Mijn kleine schat de driepotige vlaam heb ik vandaag met spoed opgehaald.

Sinds gisteren is het gehele nest ziek geworden en zijn al 2 van zijn nestgenootjes dood gegaan.

Voor de kleine inmiddels genoemde tino is het vooruitzicht niet goed.

Hij en zijn nestgenoten hebben allemaal dikke buiken en ik ga nou op naar de dierenarts.

Hopelijk helpt zijn naam hem

Tino: de kleine krijgshaftige, krachtig sterk en gezond

Duimen jullie hard mee voor kleine tino?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mireille en ik cindy hebben inmiddels kontact gehad via de telefoon.Ze kan niet op een normale manier aan de juiste middelen komen om de vlaampjes te helpen beter te worden.aerop pax niet te verkrijgen bij aphotheek ook andere medicijnen via dieren arts recept niet aanwezig.Ik had ondertussen al wat op de post gedaan voor mireille.Maar toch besloten dat ik ze zo met spoed ga op halen.Want ze gaan hard achter uit.

Dus mireille en ik stappen straks tegelijk in de auto we wonen iets van ik meen 180 kilometer van elkaar.Ik zal haar rond zwolle ontmoeten voor de pups.Dus jongens duimen dat het allemaal goed gaat komen voor de kanjers!!!!word vervolgd!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boeren blijven boeren.

Hij vond dat hij alle advies van mij had opgevolgd en als ze het nou nog niet zouden redden was het jammer maar het zij zo.

Ik ga er zodadelijk nog langs om een zusje voor tino los te peuteren en dan op naar cindy.

Dan nog een lange nacht werken waar bij ik me een hoop zorgen zal maken om het kleine mannetje.

Ik heb me nog nooit zo machteloos gevoeld.

Bij welke apotheek of drogist ik ook kwam, tja dat hebben we niet, maar we kunnen het wel bestellen en dan is het er maandag.

Dan besef je pas in wat voor gat je woont en hoe veel mensen hier over hun dieren denken, want ze staan je dan raar aan te kijken als je uit pure frustratie van machteloosheid in tranen uitbarst.

Het is tenslotte toch maar een dier???

Ik ben er vandoor een slopende nacht tegemoet en hou jullie geupdate als ik op mijn werk ben beland en nieuw nieuws heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me gelukt om een zusje los te peuteren en tino is gezellig tegen zijn zus aan gekropen vertrokken naar zwolle.

Blijkt dat een afspraak bij een mc donalds direkt naast de afslag toch nog ingewikkelder is dan gedacht. hihi

Maar na wat over een weer gebeld kon ik tino en zijn zus overdragen aan cindy.

Tino voelde zich tegen die tijd door het vele buik masseren iets beter en tandenknarste wat minder, zijn zus is er iets beter aan toe.

Ik wacht nog op nieuws dat ze goed zijn aangekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn goed aangekomen en hebben de eerste medicijnen waar ik niet aan kon komen gehad.

Nu is het verder aan hun.

Veel meer dan masseren, voeren, medicijnen geven kunnen we niet doen en is het aan tino en zijn zus om te laten zien dat ze nog eens een keer hard kunnen knokken.:boxing:

Voordat ik hem overdroeg aan cin heb ik een afspraak met hem gemaakt, je gaat niet dood en de volgende keer dat ik je zie tandenknars je van genot!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .