Ga naar inhoud

rode tand


lenkas

Aanbevolen berichten

beste bbers 


 


mijn konijn snuffie heeft een rood/ bruin voortandje. Weet iemand wat dit is?


Ze eet nog wel goed maar je merkt dat ze problemen heeft. Ze heeft al jaren 


problemen met haar kiezen, maar dit is echt haar voortand dat verkleurd / verkleind .


Een foto probeer ik morgen te maken.


 


grt lenkas :) 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me toch wel verstandig om er een dierenarts naar te laten kijken. Er kan sprake zijn van een tandfractuur, ook kan de tandwortel ontstoken zijn. Maar er kunnen ook andere oorzaken aan ten grondslag liggen. Een tand verkleurd niet zomaar, er moet toch iets aan de hand zijn, en de dierenarts kan dat het beste bepalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me toch wel verstandig om er een dierenarts naar te laten kijken. Er kan sprake zijn van een tandfractuur, ook kan de tandwortel ontstoken zijn. Maar er kunnen ook andere oorzaken aan ten grondslag liggen. Een tand verkleurd niet zomaar, er moet toch iets aan de hand zijn, en de dierenarts kan dat het beste bepalen.

wat is een tandfractuur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tandfractuur is een gebroken tand. Kan zijn dat de tand gedeeltelijk gebroken is.

Je kan, wat bunbun beauty aangeeft, even kijken of er iets op de tand zit. Wij hebben ook wel eens iets op onze tanden zitten, wat er zo af te halen is. Zo niet, dan toch eventjes naar laten kijken. Misschien is het een kleinigheid, maar dan weet je het in ieder geval zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tandfractuur is een gebroken tand. Kan zijn dat de tand gedeeltelijk gebroken is.

Je kan, wat bunbun beauty aangeeft, even kijken of er iets op de tand zit. Wij hebben ook wel eens iets op onze tanden zitten, wat er zo af te halen is. Zo niet, dan toch eventjes naar laten kijken. Misschien is het een kleinigheid, maar dan weet je het in ieder geval zeker.

het tandje is niet gebroken , dat zie ik het is echt in haar tand , nog geen fotos kunnen 

nemen omdat ik altijd zo laat pas bij de nijntjes kan en dan is het al donker... Morgen halve dag 

en ga ik een foto nemen. Ik heb nog geen afspraak maar men moeder wou toch morgen eens komen kijken en 

miss mee gaan als ik een afspraak heb gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .