Ga naar inhoud

na castratie


chico

Aanbevolen berichten

Neen, hier waren ze dadelijk weer levendig.... maar waren gasnarcoses, kan verschil maken. Heeft hij een prikje met pijnstillers voor 48u gekregen? Als je dat niet weet, eventueel eens naar de DA bellen om na te vragen en eventueel pijnstillers te halen.

Zolang hij eet, drinkt en poept is er niets ernstigs aan de hand hoor! Maar mogelijk is heeft hij wat pijn en beweegt hij daarom minder. Dus eens kijken of je daar wat aan kan doen. Babbel verder maar veel tegen hem, een konijn weet heel goed als er veel 2fuss" rond hem gemaakt wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou daar ben ik weer!vanmorgen merk ik dat chico weer wat opgeknapt is, eet wat ik hem aanbied, komt zijn hok weer uit,springt op de bank en plast daar natuurlijk ook weer haha!!!huppelt vrolijk door het huis!

hij is nog niet 100 procent de oude want doet zijn slaapjes beneden in het hok terwijl ie dat altijd boven doet dus ik denk dat ie die sprong nog niet aan durft!maar ja zijn op de goede weg

bedankt allemaal

liefs chico en chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .