Ga naar inhoud

Dwangvoerspuit


Natasja_Verkijk

Aanbevolen berichten

Hoi hoi! 


Zoals sommige al gelezen hebben heeft Pluis er een vriendje bij, alleen was dit voor hem veel gestress waardoor ik hem moet dwangvoeren.


Nou had ik wat spuiten gekocht, maar dr zit constant dwangvoeding in vast.


En maak het al heeel dun, net iets dikker dan water.


Van de da heb ik 2 spuitjes gekregen met grote opening, maar wil er een paar op voorraad hebben voor in mijn ehbo doos.


Waar halen jullie je spuitjes met grote opening vandaan ?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit eens speciale spuitjes gekocht bij het winkeltje van bunnybin. Maar ik kan ze daar niet meer vinden.

Kreeg vorige week een speciale spuit bij de zakjes dwangvoer mee met grote opening. Gratis dus misschien er naar vragen?

Zelf gebruikte ik altijd een grotere spuit waar ik de punt vanaf zaagde.

Ik geef het als het enigszins kan met een lepeltje en dat bevalt mij goed.

Maar als een konijn echt niet meer wil eten dan werkt dat waarschijnlijk niet.

Bij stichting de hoge hoed vind je ook iets over dwangvoeding.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze gewoon in de apotheek gehaald, daar hadden ze die grote gelukkig ook. Zelf heb ik een tijdje vermalen SS gemengd met lauw water gegeven. Daarna ben ik critical care gaan geven. Die laatste vond ik veel fijner te geven vanuit de spuit. Ik vond daar makkelijker een egaal mengsel van te maken.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Anjo! 

Ik heb ze een aantal weken geleden bij Newpharma gekocht, dacht dat de opening hetzelfde was als die ik toen bij de da had meegekregen, maar die van de da er gister naast gehouden en die zijn aanzienlijk groter haha.

Zijn die hier in de webwinkel ook lekker groot of gewoon een standaard opening.

 

Die van Supreme zien er idd goed uit, jammer dat je ze niet los kan bestellen :P
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .