Ga naar inhoud

Donkere kies


Lia

Aanbevolen berichten

Ik was gisteren bij de da geweest om zijn hechting eruit te halen.

Hoe hun konijnen kunnen vast pakken zou ik niet eens kunnen joh.

Maar gelukkig kon ik zelf vragen wat er presies aan de hand is met het kiesje van pluisje. Ze zei: het is een donkere kies dus minder sterk. Kans dat hij vaker klachten kan krijgen met deze kies dus bv vaker haakjes, dat kan om de mnd of over een half jr weer problemen gaan geven.

Ik ben helemaal vergeten te vragen wat ik hier het beste aan kan doen.

Weten jullie dat miss? en Hebben jullie ook ervaring met dit probleem?

Ik heb het nagevraagt of het eventueel eruit gehaald kan worden mocht het probleem vaker terug komen, daaar was zij geen voorstander van want kans dat het gaat breken, brokkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de andere topic mag weg, hij bleef bij mij hangen vandaar de dubbel post prongeluk.

Maar wat zo raar is, is dat zij vroeg"eet hij goed zijn harde dingen op?"

ja zei ik heel goed juist, toen pluisje nog zijn haakjes had at hij juist erg goed zijn biks(maar ja kan ook zo zijn dat hij juist de kies ontwijkt, maar in zijn situatie lijkt dat sterk want hij had het een 1 linker kies en aan 1 rechter kies.

Maar zodra hij groente kreeg vooral witlof, toen druiven en sinaasappel(deze 2 bijna nooit) begon hij te kwijlen terwijl je dat niet met groente moet verwachten. Ze vond het heel vreemd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag gestuurd nar Utrecht voor raad, kijken wat hun er van zeggen

maar klopt het dan konijnen ook gaan knarsen als ze boos zijn? want pluisje is sinds de hechting eruit is zich zelf niet, erg stil toont geen interesse maar eet en drinkt en poept en drolt wel goed. Word gezegt dat hij boos op mij is en geen vertrouwen in mij heeft.

En dus van boosheid knarst(zonder geluid) Maar hij knarst niet alleen als ik bij hem bent maar ook als hij in zijn kooi zit en ik gewoon op de bank.

Weten jullie anders wat het zou kunnen zijn? want hij toont zelf niets naar anouk toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .