Ga naar inhoud

Kiesjes?


Charita

Aanbevolen berichten

Het viel mij gisteren op dat Leyla een beetje witte prut in het hoekje van haar oog had. Ter grootte van een spelden prikje.

Ze heeft het vandaag ook weer maar heeft er geen last van. Ik heb het oogje en er omheen bekeken maar er is niets geïrriteerd.

Ze laat soms wel eten uit haar mond vallen, dus ik dacht zou het iets met de kiesjes kunnen zijn?

Ze eet prima, ook alles wat hard is dus ik zit nu een beetje van: is er nou wel of niet iets aan de hand.

Volgende week donderdag gaan ze sowieso naar de DA voor de jaarlijkse check, zou ik nog kunnen afwachten tot dan of is het iets dat meteen moet?

Op zich lijkt ze nergens last van te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Leyla blijft eten dan zou ik (als ik jou was) gewoon wachten tot je afspraak met de DA. Ik ben natuurlijk geen DA, maar het kan zijn dat haar traanbuisje wat verstopt is en klachten daar 
kunnen inderdaad door verschillende zaken komen zoals haakjes of een abces die de traanbuis wat dichtdrukt etc.

 

Maar...je kunt ook kijken of je eerder naar de DA kan als je dat een beter gevoel geeft...;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .