Ga naar inhoud

Geschrokken na eten van plastic uit trixie tunnels?


kusmarjo

Aanbevolen berichten

Ik ben een beetje ongerust over het feit dat mijn konijn droef ( 10 jarige voedster ) al een aantal weken ontzettend veel speelt met de Trixie ritsel tunnels die te koop zijn voor katten. Ze graaft erin dacht ik, maar vandaag keek ik eens goed en zag ik dat er echt gaten aan de binnenkant zitten, maar ik zie nergens los plastic van de binnenkant liggen. 

Ik maak me dus zorgen dat ze al knagend de stukjes plastic heeft opgegeten. Dit is echter iets wat ik nog nooit eerder heb bedacht, want de tunnels die liggen al 

sinds ik konijnen heb altijd in de ren, en ik heb tot nu toe dus nog niet mee gemaakt dat andere konijnen erin gingen knagen en eten. 

Ik heb de tunnel er meteen uit gehaald maar ik zou graag advies krijgen wat ik hiermee moet? Zou ze het echt eten? Ze dringt en eet verder prima, ook keuteltjes zijn in orde. 

Zie link voor de tunnnel: 

http://www.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/tunnel_ritselzak/kattentunnel/26160

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even in de gaten houden, maar zo te horen heeft ze al minstens een dag of 4-5 extra lol. Als je niks vindt dan kun je denk ik wel de conclusie trekken dat ze het plastic heeft opgegeten. Als je een Action in de buurt hebt: daar zit geen vulling in volgens mij, is alleen stof.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .