Ga naar inhoud

inenten?


Mary

Aanbevolen berichten

je doet konijnen inenten voor de ziektes Myxomatose en VHS bij je konijn te verkomen. dit zijn ziektens die door muggen overgebracht worden. Als het konijn gestoken word kom hij langzaam en pijnlijk aan zijn einde. het is dus heel belangrijk dat je je konijn bij de dierenarts doet inenten. voor myx kan je 2 keer per jaar enten en voor VHS 1 keer. enten kan bij grote konijnen vanaf de leeftijd van 11 weken. bij dwergen bij voorkeur niet onder de 3 maanden. bij jonge dieren kan je het beste 14 dagen wachten na het enten met het ene middel, alvorens het ander vaccin toe te laten dienen. bij oudere dieren kunnen de spuiten tegelijk gegeven worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je doet konijnen inenten voor de ziektes Myxomatose en VHS bij je konijn te voorkomen. dit zijn ziektens die door muggen overgebracht worden. Als het konijn gestoken word kom hij langzaam en pijnlijk aan zijn einde. het is dus heel belangrijk dat je je konijn bij de dierenarts doet inenten. voor myx kan je 2 keer per jaar enten en voor VHS 1 keer. enten kan bij grote konijnen vanaf de leeftijd van 11 weken. bij dwergen bij voorkeur niet onder de 3 maanden. bij jonge dieren kan je het beste 14 dagen wachten na het enten met het ene middel, alvorens het ander vaccin toe te laten dienen. bij oudere dieren kunnen de spuiten tegelijk gegeven worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar sluit ik me gedeeltelijk bij aan. alleen wij hebben 2 entdagen per jaar, opdie dagen is het enten bij de dierenarts veel goedkoper. Bij ons ent hij ze dan tegelijk tegen myx en vhs. dat gebeurd dus bijde 2 keer per haar(hier dan). Alleen dacht ik dat je tegen 1 van beiden ziektes al vanaf 8 weken mag laten enten(weet alleen niet meer welke:$).. ik geloof vhs. Maar dat durf ik niet met zeker heid te zeggen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .