Ga naar inhoud

Natte neus


isislovechoco

Aanbevolen berichten

Hallo BB'ers,


 


Pas ontdekte ik bij 1 van mijn konijnen dat hij soms nieste, het was niet vaak dus ik dacht dat het niet ernstig was. Net ontdekte ik dat ze nu alle twee best vaak niezen en ze hebben alle twee een natte neus. Is dit ernstig? Makkelijk of moeilijk op te lossen? Ik zal sowieso morgen bellen voor een afspraak bij de DA. wat zijn jullie ervaringen hiermee?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dierenarts zei: nat is niet erg zolang het maar geen loopneus wordt, dan komen er zeg maar witte druipers uit.


Nadeel is dat konijnen schone dieren zijn en het dus meteen weg poetsen, soms zie je het dan wel aan de pootjes kleven.


 


Maar de dierenarts zal je vast kunnen vertellen wat het is, goed dat je heen gaat!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn DA zei hetzelfde, pas als het niet meer doorzichtig was moest ik AB komen halen. Verder waren ze alle twee hartstikke gezond :). Alleen het probleem is dat ik binnenkort op vakantie ga, dus dan kan ik het niet goed in de gaten houden, maar moet ik het aan andere mensen overlaten... Bah wat haat ik dat deel van op vakantie gaan! :(


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .