Ga naar inhoud

hoelang rompertje aanhouden


sabbie89

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb een simpel vraagje.

Selfie is vorige week donderdag gesteriliseerd. Alles goed gegaan wat stress in de avond want ze wou niet echt eten maar naar 1 keer dwang voeren en begon ze de volgende ochtend lekker te eten.

Nu heeft ze een rompertje gekregen die ze heel braaf aanhoudt en ze heeft er volgens mij geen last van. Toch vraag ik me af hoelang ze hem aan moet houden.

Ene kant heb ik zoiets is bijna een week geleden en ze lijkt het niet erg te vinden. En zo kan ze niet bij de hechtingen komen.

Andere kant heb zoiets voor haar veel fijner dat hij nu lekker uit kan.

Weet iemand hoelang je hem beste aan kan houden.

Groetjes en alvast bedankt.

Sabbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 2 keer een konijn laten castreren en ze hebben hier nooit een rompertje aan gehad.


Ze kregen geen bodembedekking tot de wond goed geheeld was en ik heb elke dag even gecheckt of het niet ging ontsteken!


Ik denk dat het rompertje na een week dus zeker wel weer uit kan!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige maand mijn voedster laten casteren en ze kreeg ook zon jasje. Dierenarts zei 10 dagen maar dat is niet gelukt. Ze zat er voortdurend aan te trekken en bijten dus heb het na een week uit gedaan. Ze zag er anders wel schattig uit zo :)

post-14609-0-23366900-1403650333_thumb.j

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne trok er een hechting uit zodra ze een minuutje uit het rompertje was, waardoor mevrouwtje opnieuw gehecht moest worden en langer aan de medicatie moest. Als ze er geen last van heeft zou ik het lekker omlaten nog. Wanneer heb je een controle afspraak met de dierenarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .