Ga naar inhoud

knobbeltje


Aislin

Aanbevolen berichten

Mn ma had daarstrax iets gevoelt bij azariah. toen ik voelde, was het alsof het een tepeltje was, maar het zit tss haar 2 voorpotjes, schuin onder haar linker voorpootje.

Ze een moelijk nijntje als het gaan om haar te controleren, dus ze blijft ni o phaar rug liggen, zodat ik kan zien. heb geprobeert om haar gewoon vast te houden en dan te zien met een spiegeltje.

Zo ver ik kon zien leek het op een knobbeltje licht roze met bovenop wat rood van kleur.

Had eerst gedacht aan een teek ofz, maar daar leek het niet op. En het is niet verschuifbaar.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? hoop dat het niet erg gaat zijn. Kga strax wsl (eerst zien of mn ma kan :s) naar de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, konijnen hebben daar inderdaad tepels zitten.

Toen Spat zoogde en ze nogal wat melk produceerde, had ze echt 2 borsten tussen haar voorpoten. Een heel raar gezicht.

Ik zal eens kijken of ik er een foto van heb.

Hieronder zie je Spat. Ze heeft een wam en daaronder, tussen haar voorbenen, zie je de borsten. file.php?n=789&w=l

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .