Ga naar inhoud

Ruby wordt maandag gecastreerd


Jill85

Aanbevolen berichten

Dat is heel normaal hoor. Castraties bij mannetjes zijn een stuk minder ingrijpend dan bij vrouwtjes, daarom duurt het bij Ruby ook wat langer voor ze er weer bovenop is. Als er morgen geen verbetering in zit zou ik de dierenarts bellen, maar daar ga ik niet vanuit. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Al ze eet komen de keutels er wel weer uit. Kan soms inderdaad even duren. Het is best een heftige ingreep voor de dames. Ik snap dat je je zorgen maakt, dat heb ik ook altijd. Geef je de pijnstiller al? Deze werken ook ontstekingsremmend en bij zulke ingrepen goed dit te geven. Maar als ze ook al een half potje biks op heeft is heel positief. Die van mij wilde niet zo snel zelf eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het vanmorgen om half 8 gegeven. Daarna naar de dierenarts gebeld en ze vond het toch beter om haar te brengen om zeker te zijn. Ze gingen ng eens proberen met dwangvoeder en als dat niet lukte met een infuus. Pfff wat een stress

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb vanmiddag al eens gebeld. Ze heeft zich al gewassen en lijkt geen pijn te hebben. Wel nog altijd niet gekeuteld, maar dierenarts zei d d zou kunnen omdat de darmen hebben stilgelegen tijdens operatie. Als ze vanavond keutelt mag ze naar huis. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons Ruby zit nu nog apart van jack omdat hij jogal wild was tegen haar en op haar wilde rijden. Hij zit nu buiten in de ren omdat het toch mooi weer is en zij voorlopig binnen tot hasr wond genezen is. Wanneer zou ik ze weer samen mogen? Volgende week vertrekken we op reis en de konijnen gaan naar een konijnenopvang voor een week. Is er veel kans dat ze daar weer samen kunnen blijven? Of zou ik proberen om ze eerder te koppelen op neutraal terrein?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .