Ga naar inhoud

Graven WC


mercy

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Sinds vorige week zitten mijn twee konijntjes Mercy(ram) en ChiChi(voedster) bij elkaar. Alles gaat goed, alleen ChiChi graaft de hele tijd in de wc waardoor de inhoud van de wc door de hele kooi komt te liggen. We hebben momenteel verder geen bodembedekking. Voorheen hadden ze dit wel. Kan het hier aan liggen? of heeft het een andere reden?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Stefanie
Mercy & ChiChi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ze inderdaad gewoon zin heeft om te graven. Dat kan je makkelijk oplossen door idd een hoge bak of bijv. een dichte kattenbak. Soms helpt het ook om een andere graaf mogelijkheid neer te zetten bijv. een zandbak. (er vanuit gaande dat ze idd gewoon zin heeft om te graven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier doen ze dat sinds een paar dagen ook volop....tja er is vrij weinig wat je er denk ik aan doen dan het elke keer opruimen.


Een zandbak zou natuurlijk kunnen werken maar ja daar moet je dan wel plaats voor hebben ;) verder zou inderdaad een dichte bak kunnen helpen of andere dingen om te doen ter afleiding.... ik had hier zelf namelijk het idee dat het ook een beetje uit verveling werd gedaan, daarom ook vandaag weer dingen in de ren aangepast, ze een aantal kranten gegeven die ze lekker kunnen kapot scheuren enzo.... 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .