Ga naar inhoud

Zorro net gecastreerd!


Gast Luka

Aanbevolen berichten

De titel zegt het al he:$ Zorro is daarnet terug van de da...

En hij eet goed ook. Ik heb 'm bij me op schoot. Mijn schatje!

Heeft ie zo genoeg gegeten: een paar blaadjes witlof, een klein stuk wortel, een stukje hard brood en wat korrel. Hooi vind hij alleen leuk om doormidden te bijten:$ en dan te laten vallen. Ik ga natuurlijk proberen om hem nog meer eten te geven, maar als het nu niet lukt, is dit dan genoeg om tot morgenvroeg te wachten?

En is er nog iets anders dat ik moet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig dat het goed gaat! zowieso goed dat ie al wat eet he:) Als hij morgen weer normaal eet lijkt me het wel goed gaan.. aangezien hij nu ook al wat op heeft.. maar ik ben geen expert:$

haha, ik ook niet hoor :$ gewoon, alle info is goed, dan wordt je gerustgesteld he :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dat Zorro genoeg hooi (geen stro) heeft om vannacht aan te knabbelen...

Konijnen kunnen en mogen niet zonder hooi !!

Als hij al die lekkere dingen die jij hem voor hebt gehouden, op eet...Zal hij vannacht ook wel eten hoor !

Dus gewoon zijn voer neerzetten, zijn drinkbakje vullen, hooi erbij en lekker gaan slapen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij eet hij al goed hoor. Ik denk niet dat het nodig is dat je hem echt gaat bijvoeren. Heeft hij pijnstilling gehad?

Geen idee, ik vroeg het me af. M'n vader is hem gaan halen en heeft er niet achter gevraagd en de da heeft er ook niets van gezegd. Ik wilde hem wel mee gaan halen maar m'n vader had de auto mee naar z'n werk en ging van daaruit naar de da.

@ ZaZa: bedankt! Zo zal het wel lukken denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alle da nemen het mee, mijn da heeft ervaring dat konijnen suffig worden en juist niet willen eten. Mijn konijn heeft wel pijnstillers gehad voordat hij werd geholpen en daarna weer maar ik heb wel gezegt dat ik graag pijnstillers mee wil nemen. dat heet:

Carprofen drops is dat goed?? mag ik hem 1 ml geven 2x per dag. Mocht hij niet willen en eten en stil in een hoekje zit. Zit hij ook wel hoor maar neemt af en toen wel hapjes, ik houd het wel in de gaten want vandaag werken de pijnstillers uit.

Heb jij jouw konijn wel zien drinken Luka??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij jouw konijn wel zien drinken Luka??

Ja, hij heeft gedronken, dat was inorde. Ook eet hij heel goed en hooi trouwens ook nog. Heb hem gisteren bij m'n bed gezet en ik heb niet goed geslapen (hij weet hoe hij me moet wakker houden):$ maar hij wel hoor...

Hij zit er niet suffig bij maar gedraagt zoals hij altijd is, dat lijkt me wel inorde... Volgens mij heeft hij echter wel pijnstillers gehad want hij gedroeg zich niet alsof hij er last van had. Ik kan me natuurlijk vergissen.

@ Mintaka: nu zit de da nog niet, straks wel en als het dan niet goed gaat kan ik wel ff bellen om te horen. Ze is wel opgeleid voor konijnen dus ik heb er vertrouwen in... Dat was bij onze gewone da wel effe anders geweest...

De da zei ook nog dat ik het hok regelmatig moet verschonen, want als hij in z'n eigen plas zit is er risico voor ontstekingen... dat heb ik dus deze morgen en daarnet ook nog eens gedaan.

Hij zit nu wat van z'n biks te eten en ook wat wortel. Daar heeft hij vandaag al vƩƩl van op :$ Hij ziet er content uit :$

Weten jullie wanneer pijnstillers gemiddeld uitwerken, want miss zijn ze nog altijd niet uitgewerkt he?

Als hij van 10h 's ochtends gisteren binnen was en redelijk snel daarna is gecastreerd (ong 10h30 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet er bv rekening mee houden dat pluisje ook aan zijn kiezen zijn geholpen dus dat gaat niet zo snel.

Maar hij is er nog niet helemaal, wel at hij net weer een takje peterselie en likte het schaaltje leeg van de wortelpapje.

Luka "miss houd jouw konijn wel van hooi maar pluisje is niet zo een hooi eter en dat vind ik zooo jammer".

Maar erg fijn dat jouw konijn het weer goed doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet er bv rekening mee houden dat pluisje ook aan zijn kiezen zijn geholpen dus dat gaat niet zo snel.

Maar hij is er nog niet helemaal, wel at hij net weer een takje peterselie en likte het schaaltje leeg van de wortelpapje.

Luka "miss houd jouw konijn wel van hooi maar pluisje is niet zo een hooi eter en dat vind ik zooo jammer".

Maar erg fijn dat jouw konijn het weer goed doet.

Hij lust ook niet zo graag hooi....

Maar als Pluis ook aan z'n kiezen is geholpen dan kan je wel gelijk hebben, dan doet hij het toch goed he.

Peterselie helpt bij mijn nijntjes altijd heel goed als ze zo wat anders dan anders zijn...

Miss kan je hem hooithee geven, kokend water op hooi gieten, laten trekken en als het koud is aan hem geven. Mijn nijnen vinden dat absoluut hƩt einde!

Hopelijk is ie snel weer helemaal beter (dat hij er geen last meer van heeft :$)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben jouw topic helemaal vergeten.

Met pluisje gaat het goed, hij heeft gedronken en geplast.

Nu is het denk ik puur dat hij zo alleen is , maar eind vand e mnd mag hij lekker gezellig spelen met anouk, zoenen en slapen en wassen. Alles mag hij doen hihi.

Hoe gaat het nu met Orro?? vanwaar die naam eigenlijk?? Leuke naam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .