Ga naar inhoud

een bijzonder vlaampje


Mireille

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jawel dit heeft wel met redden te maken, want jij schrijft het zo neer van dat is de uitkomst.

Fijn dat jij het weet, ik niet dus ik ga het proberen

En fijn dat we het eens zijn grondig oneens met elkaar te zijn, misschien moet je eens ophouden met daar continu op te wijzen en gewoon niet meer te reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik mag jou wel wijzen op dingen waar ik het niet mee eens ben dat is namelijk normaal

en helemaal dat jij denkt dat jij dingen heel veel beter weet dan ik bijvoorbeeld hoe mijn eigen konijn eruit heeft gezien

en ik vertel gewoon hoe mijn ervaring is geweest met een konijn dat een achter poot mist . en helemaal niet dat dit de uitkomst van jou nog naamloos vlaampje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil Mireille en het Vlaampje heel veel geluk wensen en hopelijk overleefd hij het en heeft hij een lang en gelukkig leven...

Ik vind hem ook een heel erg mooi beestje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super van je Mireille!!!!!! Ik hoop echt dat alles goed komt met je vlaampje!

Ik vraag me af, dat als hij zijn gewicht later niet kan dragen, of er dan ook zoiets bestaat als wat ze soms bij honden doen......zo'n wieltje? Er moet toch iets mogelijk zijn?

En nu hij 1 oor mist, heeft hij nu ook evenwichtstoornissen? of is dat bij een konijn anders?

En ik weet bijna zeker dat hij het wel gaat redden, zo'n vechtertje dat moet haast wel! Vaak zijn dit juist de sterkste uit het nest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens een nhd gehad zonder oren en zonder staard.Leek wel een cavia haha.Ik heb hem een nieuw huisje gegeven bij mensen binnen.Omdat er geen water in de oren mog komen.Maar oor er af geeft gelukkig geen problemen met het evenwicht.Dat kan alleen problemen geven als het oor van binnen beschadig is.Ik meen net als bij mensen het aambeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het blijft moeilijk.

Ik zat eerst aan chad te denken omdat dat strijder betekent, maar ergens klikt dat ook nog niet helemaal.

Momenteel kunnen mijn hersenen volgens mij toch niet te veel klikken aangezien ze vol zitten met snot en ik amper rechtuit kan denken.

Ik ben vandaag vol goeie moed begonnen op het werk.

Maar op een gegeven moment zat ik achter de computer, ik ben wat aan het doen, wat was ik eigenlijk aan het doen??

Toen heb ik me ziek gemeld en ben naar huis gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .