Ga naar inhoud

E. cuniculi


Diddl

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik kom net terug van het winkelcentrum bij ons (lang, leve koopzondag) en mijn eerste stop was bij de dierenwinkel waar ik mijn huidige nijntjes vandaan heb. Ik heb de eigenaar in het kort verteld over e. cuniculi en wat de symptonen kunnen zijn. Ook erbij verteld dat het vaak door de DA als een middenoorinfectie word gezien omdat het weinig tot niet bekend is. Ik heb de vriendelijke man verwezen naar konijnen.nl voor een verdere om/beschrijving. De aardige man was en is zelfs bereid om het uit te printen en op zijn balie bij de kassa's neer te leggen. Weer een klein stapje verder om e. cuniculi meer bekendheid te geven.

Groetjes,

Britta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 jaren later...

Walla heeft ook E Cuniculi. Ze kan niet meer op haar voorpootjes staan en haar hoofd hangt scheef. Drinken doet ze ook niet echt, eten wel maar ze krijgt opzich wel genoeg vocht binnen. De dierenarts zei dat het heel lang gaat duren voordat ze genezen is. We waren er gelukkig op tijd bij.

Ik vind het echt vreselijk dat als ze eenmaal genezen is, ze nooit meer kan springen, dat doet ze zo graag!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .