Ga naar inhoud

Pluisje moet eraan geloven morgen


Lia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou hier eten ze het op hoor, heerlijk vinden ze het.

Gaat gelukkig wat beter met pluisje. Gisteren avond lag hij vooral in een hoekje onder mijn bed en soms jaag ik hem ff weg zodat hij toch ook in beweging komt.

Vanaf gisteren toonde hij weer interesse in anouk en gaven elkaar kusjes.(neuskusjes)

Hij poept lekker veel alleen hield ik zijn urine in de gaten omdat hij de hele dag niet had geplast. Maar door de groente, wortelpap en spuitjes krijgt toch wel vocht naar binnen en zag dat hij op een kleedje had geplast en vannochtend op zijn wc. Dus gaat naar de goede kant. Ik koop straks ff ananassap(dit keer ff uit een blikje en doe er heel wienig in) is alleen puur om hem weer aan het water te laten dringen. Ananassap geef ik zo wie zo bijna niet meer want blijk niet goed voor de maag te zijn hoorde ik . Maar nu doe ik het puur zodat hij weer gaat drinken en vanmorgen heb ik weer alles in de normale staat neer gezet in zijn huisje anders word hij alleen maar luier en erg verwend hihih.

2 bakjes water 1 flesje. hooi in een hoekje op de grond, in een bal en in de ruif, enz enz.

Miss als ik alles weer normaal zet dat hij er ook weer aan gaat wennen.

Vanmorgen ging ik zijn kooi schoonmaken en hij tonde gelukkig weer interesse, niet lang maar toch wel . Het is nu wel erg krap lopen in mijn kamertje jeetje !!! Liefst heb ik ze echter beneden.

Miss veranderd dat als nog want het is zo stil in mijn kamer, ik heb nu wel de radio aan gedaan voor ze zijn ze gewend van beneden.

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil best een echte anans geven maar dan zit ik met een hele grote stuk waar ik verder niks mee doe. Vandaar !

Maar aangezien hij last heeft sosm van haren in zijn poep is het dan juist niet beter dat hij iets dunner ontlasting krijgt om alle haren kwijt te raken of heb ik dat mis ?? ik weet het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij keuteld wel kleiner dan normaal inderdaad.

En soms heeft hij 2 kettings aan elkaar door haren. Nu 2 dagen niet ivm zijn operatie maar ze zijn wel klein. Miss komt het wel doordat hij niet goed hooi eet.

Ik vind het prima om een grotere ananas te kopen maar zijn haren moeten verminderen(hij verhaart nu wel gelukkig stukken minder). Maar goed zo wie zo wil ik uit kijken voor ananas wat ik al zei dat het slecht is voor de maag. Zowel verse als blik ananas

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoel je presies? Bedoel je met wat ik nu steeds geef om hem te laten eten?

Vanaf vandaag word het weer gewoon eten als voor de operatie.

o zo oke

dacht dat hij ook nog steeds olvarit kreeg en biks met water gemengd

dan heb ik het verkeerd begrepen,dacht al,anders is dadelijk helemaal zijn maagje van strweeek als hij dat allemaal door mekaar krijgt en dan nou nog gewoon ananas sap,

snap wel dat als hij niet wil eten je alles doet hem te laten eten hoor daar niet van ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh maar hij eet nu juist weer goed behalve de hooi dan. Maar is hij altijd al moeilijk mee geweest. Daar moet ik nog voor een oplossing komen.

Maar ik bedoel ik heb nog steeds het vermoeden dat hij niet drinkt en zit vaak op de wc. Of hij gewoon op de wc zit of dat hij problemen heeft dat weet ik dus niet.

Kijk, ik let te vaak op en miss zie ik dingen anders terwijl ze altijd al zo zijn geweest.

Maar zijn flesje blijft vol (drinkt zo wie zo niet veel) vandaar dat ik hem nog steeds soms een spuitje met vocht toe dient maar ik weet dat hij gek is van ananas in zijn water dus ik denk; iss stimuleer ik hem hiermee vandaar dat ik het wou halen.

Ik ben het toennet helemaal vergeten kan het dan als nog of niet?? want als ik hem nu water toedient is het puur water en geen ander smaken .

Is wel vervelend hoor dat je een konijn heb die weinig hooi eet en weinig drinkt, toen hij wat jonger was at hij juist veel(miss puur om het niet kwijt te raken door anouk toen der tijd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

anouk heeft gelijk je kan beter geen sap uit blik geven dat is te zoet. om hem meer te laten drinken kan je ook hooithee zetten. Hooi met kokendwater erop af laten koelen en dat vinden ze hier ook geweldig. Voor de haren kan je beter prozyme kopen bij konijnen.nl dat is dat poeder. Gelukkig gaat het goed zo zie je maar weer. En lekker vinden ze het he dat munt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lia...wil je nu even ophouden je zorgen te maken??? Je konijntje doet het prima! Laat hem nu gewoon even met rust ipv te dwangvoeren en hem zo te laten drinken...

Eens even eerlijk Lia hoeveel kwalen heb je bij je konijntjes al ontdekt sinds je ze hebt? Ben je niet een beetje overbezorgd? Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak denk dat je je inbeeld dat er vanalles mis is met je konijnen, terwijl dat niet zo is.

Dus... relax en geniet gewoon van je beestjes, zonder ze constant met argusogen in de gaten te houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij ligt er zo lief bij, deze foto had ik maandag gemaakt of het was dinsdag.

DSC07851.jpg

Ik weet zelf wel dat ik soms te overbezorgt ben en word daar ook vaak op aan gesproken en ik probeer ook mijn best te doen. Mij werd vandaag zegt: het gaat goed met je pluisje denk ook aan je zelf en ga wat leuke dingen.

Ik begrijp best dat jullie mij heel erg overbezorgt vinden en dat is ook waar.

Nu vandaag ben ik gelukkig een stuk rustiger dan gisteren en straks mag anouk lekker lopen en mag pluisje lekker rusten en ikke ook, lekker relaxt tv kijken ;)

Caroline: de bezorgtheid is puur nu met pluisje omdat dit de 1ste keer is.

Voor zijn operatie waren er geen verbeeldingen. Dus ik verbeeld mij echter niet hoor.

Nu kom ik extra over bezorgt over voor pluisje maar anders niet hoor!!!

De dingen die ik toen der tijd ondekte waren echt. En het verhaal van anouk is ook echt: ze heeft daadwerkelijk een vreemd wazig iets op haar oog, kan beginnende ontsteking zijn of een beschadiging van een stukje sprietje of de kat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi thnks.

Alleen wilt hij nog niet drinken dat is de enige wat hij negeerd.

Verder begint hij weer de ouwe te worden.

Ik word straks gebeld door de da die verteld mij wat er presies aan de hand is met zijn linker kiesje omdat de assistente niet duidelijk was. 3x gevraagt en ze herhaald: hij kan later last van krijgen.

Gaat allemaal goed gelukkig, alleen is het wel belangrijk dat hij wel gaat drinken.

De hele nacht heeft hij niet geplast terwijl hij altijd een groter plasser was. Kan miss wel last hebben omdat hij daar in de buurt werd geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .