Ga naar inhoud

Porselein/gips


Ruthie

Aanbevolen berichten

Toen ik daarnet de groentjes wou geven, viel het potje van Stitch de grond binnen. Het waren merendeel grote stukken, maar er waren ook kleine stukjes/schilfertjes. Kheb zijn groenten (kleine brokjes) eerst snel gecontroleerd op porseleinstukjes en dan in een vergietje afgespoeld. Maar er is dus wel nog kans dat er hier en daar stukjes tussen zaten (gaten van vergiet zijn nogal klein) die niet goed zichtbaar zijn met het blote oog (zeker niet met witte groenten als witloof en raap). Kan dit kwaad moest hij er toch wat binnen hebben? Want kdenk dan, de konijnen buiten eten ook van de grond waar steentjes enzo kunnen liggen. Maar toch vraag ik het nog eens voor de zekerheid.

Hij zit zich nu gewoon te wassen alsof er niets aan de hand is, zijn groentjes zijn ondertussen al op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat loopt vast wel los. Plus dat hij het al op heeft, dan kan je je nu heel erg zorgen maken of het kwaad kan en of er iets gebeurt, maar daar heb je alleen maar een slechte dag van. Laat het gaan :)

Mijn konijnen hebben vele happen aarde gegeten met vast wel mini-steentjes erin en er is er nog niet 1 slechter van geworden bij mijn weten. Alle wanden van de holen zijn vakkundig met de tandjes smooth & glad gepolijst, ik denk dat konijnen er wel op gebouwd zijn af en toe eens een flinterdun splintertje steen binnen te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .