Ga naar inhoud

Konijn eet niet en plakpoep


Nelleke25

Aanbevolen berichten

Vanavond merkte ik dat Aagje niet at (bekend met haakjes op de kiezen, dus let al extra op). Snoepjes en stukjes wortel wil ze niet, de snoepjes gooit ze weer weg. Heb een beetje vloeibaar eten gegeven zodat ieder geval de darmen actief blijven. Aagje zit met Jip in een hok, is het beter om ze apart of samen te houden deze nacht. Morgen ga ik ieder geval naar een dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze eet je vloeibare eten wel op? En denk je dat ze weer haakjes zal hebben? Hopelijk kan de da je morgen zo snel mogelijk helpen. Zorg er in ieder geval voor dat ze niet afkoelt. Een konijn wat zich niet goed voelt kan zich moeilijk warm houden. Wat eeer funest is voor de ingewanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een konijntje gehad die daar problemen mee had. Op een gegeven moment kon ik het herkennen aan de kleine keuteltjes en sneller klaar met eten. Dan stond er nog een hoop eten maar ze stopte dan na een aantal happen.

Na afgelopen zaterdag snap ik de konijnen met haakjes precies. Ik was namelijk naar de tandarts geweest en ze hebben per ongeluk aan de binnenkant van mn achterste kies een scherp randje laten zitten. En met eten en praten ging mijn tong al maar verder kapot. Ik weet dus precies wat ze voelen ;)

Hopelijk zijn het "alleen maar" haakjes en kan je da ze er vandaag afhalen zodat jij en je konijn met een gerust hart de kerst in kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .