Ga naar inhoud

Voedster wordt gesteriliseerd mannetje mee?


kelly121290

Aanbevolen berichten

Misschien een domme vraag maar a.s maandag wordt mijn voedster gesteriliseerd. Als ik breng moet ik het mannetje dan meenemen en haar dan achterlaten en hem weer mee terug nemen? En als ik haar weer mag halen moet ik dan het mannetje meenemen en ze samen in het reismandje zetten op de terug weg? Het mannetje is heel lief hij zal haar nooit kwaad of pijn doen hij zal hoogstens tegen haar aan gaan kruipen om haar nog warmer te gaan houden.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest na de operatie van mijn voedsters ze tien dagen binnen houden dus ik zou dat even goed navragen aan je dierenarts. Ik heb mijn rammen er wel meteen weer bij gezet maar je moet even goed opletten of de ram ook echt lief blijft doen of dat ze op de voedster gaan rijden of soms jagen ze ze weg. Ze ruiken namelijk anders als ze bij de da vandaan komen en ze zijn zwakker en je ram weet dat dondersgoed. Sommige blijven heel lief en zorgzaam hoor maar anderen gaan dus tijdelijk vervelend gedrag vertonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .