Ga naar inhoud

Inenten


Gast xXliesjuhhhXx

Aanbevolen berichten

Gast xXliesjuhhhXx

Bugsy Word morgen ingeent en ik wou vragen of er misschien iets nodig is voor na de prik? een kruik ofzo? of nog iets anders??

Mvg. xXliesjuhhhXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal zijn er geen bijwerkingen,

Chiko heeft hier nog nooit last van gehad.. Mijn da zegt dat het eenige wat af en toe voor komt dat er een rood bultje komt op de plek waar is geprikt. Maar dat dat weer over gaat.

Chiko merkt het niet eens als er geprikt word dan gaat hij gewoon door met snuffelen,

Dus ik denk niet dat je je druk hoeft te maken:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nijntje wil de eerste dag ook even niks van me weten.. ze komt hooguit even snuffelen en keert dan snel haar kont naar me toe. (haar manier van laten weten dat ze even geen zin in mijn aanwezigheid heeft:blink:)

Verder is ze soms wel wat stiller dezelfde dag. Maar de dag erna is ze weer helemaal de oude.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die van mij vonden het ook erg eng. Toen ze thuis waren lagen ze allebei heel stil licht trillend in het hok. Ik heb ze toen geaaid en een konijnenknabbel gegeven en toen ging het gelijk weer beter en gingen ze hooi eten en rondrennen ;)

Nogmaals, ik vind Bugsy zo leuk :D elke keer zit ik te genieten van dat plaatje :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx

Haha jaa,, dat deed die gister ook helemaal trillend in zijn hokje aaide hem even en gaf een snoepje en toen racde die alweer door me kamer heen

Haa Thnx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx

Haha jaa,, dat deed die gister ook helemaal trillend in zijn hokje aaide hem even en gaf een snoepje en toen racde die alweer door me kamer heen

Haa Thnx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .