Ga naar inhoud

Hooibal maken


StamperPluis

Aanbevolen berichten

Ik wil voor het knaagspoor in Ridderkerk o.a. een hoeveelheid hooiballen met kruiden e.d. maken. Een kerstkadootje voor de dieren daar. Nu weet ik niet waarmee ik het hooi kan knopen zodat het een bal gaat worden. Het moet iets zijn wat de konijnen ook op mogen eten. Ik dacht zelf aan raffia, maar weet niet of dit wel goed is. Iemand een idee hoe ik dit gaat oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha daar heb ik vorig jaar ook een topic over gemaakt ;) Ja je kunt het prima met raffia verbinden had ik ook gedaan. Bij mij was het een groot succes geworden. Ik had er ook een filmpje bij gezet alleen ik krijg me eigen topic niet meer open dus misschien jij wel. Veel suc6 met het maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet helemaal m'n eigen idee hoor. Op de site van het Knaagspoor staat een verzoekje voor iets onder de kerstboom voor de knagers aldaar. Ik dacht, waarom niet, die lieverds in de opvang mogen ook wel eens iets lekkers (en toch gezond). Kan ik toch iets doen voor die lieverds die daar zitten. Ga morgen gelijk raffia kopen en extra kruiden bestellen in de webwinkel van bunnybunch. Als alles binnen is gaan we aan de slag. Hebben die lieverds met kerst ook iets lekkers en gelijk iets om mee te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een filmpje over hoe ze hooiballen maken

Bedankt voor het filmpje. Hooi en diverse kruiden zijn in huis, dus ga ik het weekend aan de slag. Heb al een paar hooiballen voor m'n eigen nijnen gemaakt, en ze genieten ervan. Eerst met de bal gooien, en later op zoek naar de lekkere kruiden die erin zitten. Hopelijk genieten de nijnen van de opvang er ook van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .