Ga naar inhoud

Vetcare Plus Urinairy Tract Health Formula of Bunny Basics T van Oxbow?


Gridje

Aanbevolen berichten

Oh OK vandaar, nou ja het is in iedergeval fijn dat ze het wel eten, mijne zijn ook altijd wel uitgehongerd, maar nog steeds kieskeurig uitgehongerd helaas:he:

Konijnen plunderen zo je rekening, hier wel tenminste, als ik in een winkel ben heb ik altijd mijn nijnen in mijn achterhoofd, oeh dit vinden ze wel leuk, oh dat is grappig voor ze, het scheelt dat mijn DA heel aardig is de ene keer hoef ik de consultkosten niet te betalen en de andere keer de medicijnen niet, hij zegt ook dat ik zo simpel ben dat ik met diagnose en al binnenloop die voor 99% van de keren correct is dat HIJ niks hoeft te doen (tuurlijk hij checkt mijn diagnoses wel en corrigeert me bij fouten), ik had al gevraagd of ik niet bij hem kon gaan werken bij de konijnenconsulten maar helaas...:lol:

Sorry on-topic:Ik hoop dat deze voeding inderdaad effect gaat hebben voor mijn Dame en Heer, zijn er nog meer dingen te doen bij blaasgruis dan de voeding aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .