Ga naar inhoud

Hooi


Jill85

Aanbevolen berichten

Als ik zo de omgeving zie snap ik dat je makkelijk aan "boerenhooi" kunt komen....wat zeg ik, misschien ben je zelf wel boer/veehouder/tuinder of hoe zoiets ook heet!

Leggen de kippen inmiddels al weer?

Haha ik dacht dat je wilde zeggen: 'wat zeg ik, misschien ben je zelf wel een baal hooi!' :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand noemde in dit topic volgens mij Weidehooi van C1000,ik dacht neem ik een pak mee vandaag.Was ook goedkoop € 1,19,maar sorry wat een rommel.Weidehooi?Het lijkt wel bermhooi,allemaal bomenblaadjes erin en tevens behoorlijk stoffig.Dat hoef ik dus niet meer.Kennerhooi van Welkoop heb ik wel goede ervaringen mee,dat zag er goed uit en nijnen aten het goed.Iemand ervaring met gewone Vitakraft hooi(dus niet de kruiden)?Zag ik liggen bij Jumper.

aangepast door MopsaSnoes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand noemde in dit topic volgens mij Weidehooi van C1000,ik dacht neem ik een pak mee vandaag.Was ook goedkoop € 1,19,maar sorry wat een rommel.Weidehooi?Het lijkt wel bermhooi,allemaal bomenblaadjes erin en tevens behoorlijk stoffig.Dat hoef ik dus niet meer.Kennerhooi van Welkoop heb ik wel goede ervaringen mee,dat zag er goed uit en nijnen aten het goed.Iemand ervaring met gewone Vitakraft hooi(dus niet de kruiden)?Zag ik liggen bij Jumper.

Ik heb volgens mij gewoon Vitakraft hooi. Er staat op 'Vitakraft VitaVerde alpenweide hooi'.

Bedoel je die? Bij mij is dat hier erg in de smaak, ik haal de laatste tijd niet anders meer! ;)

Het verschilt trouwens wel per zak hoe stoffig die is, maar dat is bij elk hooi zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgens mij gewoon Vitakraft hooi. Er staat op 'Vitakraft VitaVerde alpenweide hooi'.

Bedoel je die? Bij mij is dat hier erg in de smaak, ik haal de laatste tijd niet anders meer! ;)

Het verschilt trouwens wel per zak hoe stoffig die is, maar dat is bij elk hooi zo.

Ja volgens mij was dat het!Het zijn hele grote geperste pakken met wel een kilo of 5,kan dat?Maar het was idd alpenweide hooi.Koop jij het ook bij Jumper?Ik woon niet echt in de buurt van een Jumper maar was er omdat ik toevallig in de stad was.Ik moet over twee weken weer in de buurt zijn en dan neem ik het eens mee.Stoffig is wel wat jammer want bij balen van de boer is dit eigenlijk zelden,maar ik heb een baal liggen en echt lekker vinden ze het niet.Er gaat meer in de kliko dan in hun mondjes.:)

aangepast door MopsaSnoes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik haal het bij een diervoedersbedrijf. Niet echt bij een dierenwinkel.

Ik heb wel een baal van 5 kg en daar doe ik opzich wel een poosje mee!

Eigenlijk valt het bij mij nog wel mee hoe stoffig het is tot nu toe. Zul je net zien dat jij de stoffigste baal pakt! :P

Ben benieuwd hoe jij het vind (je konijnen dan), ik vind het iig erg lekker ruiken! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Belgje onder ons: Tom en co heeft nu baaltjes van hun eigen merk, geperst en verpakt in plastiek, 5 kg voor een euro of 6-7. Goede kwaliteit voor xn prijs. Je kan het makkelijk per kg uit de zak halen. Doordat het per kg eruit gaat en op die lijntjes in stukken gekapt is zeg maar, zijn de meeste sprietjes wel kort. Dat geeft iets meer rommel binnenshuis ervaar ik. Maar voor dat geld, en als je geen plaats hebt voor een grote baal van de boer, waarom niet he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .