Peggy1982 Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 A.s. vrijdag is het zover: dan gaan we langs de dierenarts.We hebben 2 vervoersboxen, maar ik ben benieuwd of jullie daar dan nog wat hooi in doen ofzo voor onderweg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Wij doen er (behalve een handdoek) eigenlijk nooit wat in omdat ze meestal van de schrik toch niet eten. Ik heb het weleens gedaan maar meestal blijft het dus liggen. Als je niet zo ver weg moet is het volgens mij ook niet nodig hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lia Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 dat dacht ik ook dat ze niks gingen eten. Ik leg een handdoek in (laatst een badhanddoek en de da vroeg aan de konijn: zo gaan jullie op vakantie?) slaat nergens op, is toch lekker warm voor ze? Maar ik neem altijd een bakje hooi mee en laatst biks vor pluisje.Ze aten er niks van want ze vinden het maar niks naar de da, maar anouk at toen wel 1 of 2 stengels. Maar ze zijn meer bezig met graven hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik doe er vaak een laag zaagsel in en dan in een hoekje nog wat hooi en stro. Hij eet het dan wel niet, maar hij vind het wel lekker liggen =).. Als hij dan weer terug is dan doe ik het erbij, in z'n hok. xx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Als ik er zaagsel in zou doen dan hebben ze dat er al weer uit voor ik de deur uit ben! Vandaar de handdoek is inderdaad lekker zacht, ze kunnen graven en geeft niet zoveel rommel.@ lia: ik vind het dus niet raar hoor, is juist lekker voor ze. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xHann Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 haha, ja, kan ik me voorstellen ja dat ze dat er snel uit hebben. Dille heeft nog niet echt door dat hij ook graven kan (gelukkig).. xx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lia Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Als ik er zaagsel in zou doen dan hebben ze dat er al weer uit voor ik de deur uit ben! Vandaar de handdoek is inderdaad lekker zacht, ze kunnen graven en geeft niet zoveel rommel.@ lia: ik vind het dus niet raar hoor, is juist lekker voor ze.ja presies ! Ze waren splinter nieuw voor mijn verjaardag gehad en hun hebben het stuk gemaakt. Nou stank voor dank haahaha maar is inderdaad lekker warm vooral na een operatie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 ik hang er zo'n hooibal in, dan hangt de handdoek niet vol irritant onverwijderbare hooistukjes en kunnen ze wel eten als ze zin hebben (wat meestal niet het geval is) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prada_djstr Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 ik doe er ook een handdoek in en hooi, maar eten doet hij toch niet. en zijn flesje water, dat hou ik dan vast, maar hij drinkt er nooit uit, dus dat doe ik voortaan niet meer denk ik. alleen maar gedoe hahaha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MCpaasei Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik doe meestal hooi in het reismandje. Ik moet dinsdag ook naar de DA. Ik heb per konijn een reismandje, maa rik heb geen auto, dus ik ga op de fiets...De assistente van de dierenarst had gezegd een vuilniszak eromheen (aan 1 kant open natuurlijk) dan vatten ze geen kou... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik doe het met mijn reuzen zelfs met een handdoek vinden ze zaaaaaalig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten