Ga naar inhoud

Bezoekje dierenarts


Peggy1982

Aanbevolen berichten

dat dacht ik ook dat ze niks gingen eten. Ik leg een handdoek in (laatst een badhanddoek en de da vroeg aan de konijn: zo gaan jullie op vakantie?) slaat nergens op, is toch lekker warm voor ze? :s

Maar ik neem altijd een bakje hooi mee en laatst biks vor pluisje.

Ze aten er niks van want ze vinden het maar niks naar de da, maar anouk at toen wel 1 of 2 stengels. Maar ze zijn meer bezig met graven hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er zaagsel in zou doen dan hebben ze dat er al weer uit voor ik de deur uit ben! Vandaar de handdoek is inderdaad lekker zacht, ze kunnen graven en geeft niet zoveel rommel.

@ lia: ik vind het dus niet raar hoor, is juist lekker voor ze.

ja presies ! Ze waren splinter nieuw voor mijn verjaardag gehad en hun hebben het stuk gemaakt. Nou stank voor dank haahaha maar is inderdaad lekker warm vooral na een operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe meestal hooi in het reismandje. Ik moet dinsdag ook naar de DA. Ik heb per konijn een reismandje, maa rik heb geen auto, dus ik ga op de fiets...

De assistente van de dierenarst had gezegd een vuilniszak eromheen (aan 1 kant open natuurlijk) dan vatten ze geen kou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .