Ga naar inhoud

Enkele vraagjes...


Stamperlove

Aanbevolen berichten

He!

Ik heb weer enkele vraagjes...

1. Het valt me nu op dat Stamper een vochtig neusje heeft en een beetje gelig. Kan dit zijn door verhuizing van buiten naar garage ? Ook gaat soms de garagepoort open maar er kan vrijwel geen wind/koud in haar hok komen.

2. Ik heb daarstraks in de dierenwinkel eens nieuwe snoepjes gekocht,maar weet niet dat ze wel gezond zijn...

6oed05.jpg

Deze snoepjes,voordat ik ze geef wil wel eens weten dat ze het mogen... Tuurlijk niet te veel bv. Maar 1tje ofso per week mag dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gelig/nat neusje klinkt niet heel erg goed. Je weet zeker dat je konijntje niet op de tocht staat? Daar kunnen konijnen namelijk absoluut niet tegen!

Niest je konijn weleens en heeft ze viezige oogjes?

Over de konijnensnoepjes, af en toe een snoepje kan volgens mij ook geen kwaad! Mijn konijnen krijgen ook weleens een snoepje van Vitakraft, ze vinden het zo ongelofelijk lekker en ik heb een doos met snoepjes van mijn moeder gekregen en zij geeft ze dus meestal een snoepje als ze hier is… haha!

Ik vergelijk het altijd met snoep voor mensen. Dat is ook niet goed voor je, je kunt zelf ook beter een appel eten dan een snoepje met appelsmaak bijv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik geef regelmatig verse groentes een bos wortels altijd ;) daarstraks heeft ze een klein schijfje banaan gegeven maar ik geef het niet te veel. Ze niest eigenlijk nooit en soms wat 'prut' in de oogjes maar niet altijd. Ik heef als beloning meestal gewoon een korrel,maar mijn mama zei dat dit goed voor de tanden ws en ik moest dat maar geven en blabla ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het beste even langs de dierenarts kunt gaan.

Dacht net ergens in een ander topic te lezen dat je inmiddels een mailtje hebt gestuurd naar je dierenarts.

Heb je ook een afspraak gemaakt? Je kunt natuurlijk altijd vragen stellen via de mail, maar de dierenarts kan geen diagnose stellen zonder dat je even langs bent geweest met deze klachten.

Tuurlijk lust je konijn de snoepjes :)

Nu alleen beetje uitkijken dat je er niet te veel van gaat geven.

Ik ben geen voorstander van konijnensnoepjes, maar ook geen tegenstander!

Ik vind dat iedereen dat voor zich moet beslissen.

Toen ik klein was hadden we een konijn genaamd 'Flappie'.

Flappie kreeg iedere avond voor het slapen gaan een 'welterusten snoepje'.

We zeiden dan welterusten en dan kreeg hij een klein snoepje voor konijnen.

Hij is 13 jaar geworden en heeft nooit darmproblemen gehad.

Als je konijntje wel gevoelige darmen heeft, is het natuurlijk een ander verhaal.

Zolang je konijn gezonden keutels heeft en je geen blindedarmkeutels vindt, zou ik me geen zorgen maken :)

Ik hoop dat je gauw meer weet over wat er aan de hand is met Stamper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .