Ga naar inhoud

BDK's rondstrooien hormonaal ipv teveel eten?


Charita

Aanbevolen berichten

Ik heb eens een vraag.

Over het algemeen eten mijn meiden gewoon de blindedarmkeutels op, geen probleem.

Maar Leyla heeft 1 of andere tik.

9 van de 10 keer als ik t hele hok verschoont heb, gaat ze naar boven en legt ze in het verse stro een aantal blinde darm keutels neer.

Meestal wel 3 of 4 stuks achter elkaar. Ook vandaag weer, de la zit er in en hop daar gaat ze weer.

Is dit nou weer iets hormonaals van haar? Kyra doet t niet, die houdt zelfs alles op tot ik de la met toilet terug heb gezet en gaat dat in t toiletje zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gijsje (voedster) heeft dit ook een poosje gedaan. Ze was een maand of vijf/zes toen het begon geloof ik. Ze heeft het niet heel lang gedaan. Ze is met een jaar gecastreerd en toen was het sowieso over, maar volgens mij was het even daarvoor al niet meer dat ze dat deed.

Ze deed het ook weleens op het kleed in de woonkamer, dan vond ik ineens zo'n trosje bdk's.

Gijsje krijgt/kreeg ook niet te veel voeding dus daar lag het naar mijn idee ook niet aan.

Mijn ram heeft trouwens nog nooit zijn bdk's laten liggen. Heb er werkelijk nog nooit een gevonden van hem.

Misschien een beetje een 'vrouwentik' in de puberteit? hihi

aangepast door Eefje91
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .