Ga naar inhoud

drinken


ricksem

Aanbevolen berichten

Ehm misschien lijkt het alsof ze meer drinkt uit het flesje omdat ze er veel langer aan moet lurken om dezelfde hoeveelheid water binnen te krijgen? Of heb je echt bijgehouden hoeveel ml ze drinkt?

Als ze het echt zelf fijner vindt kan je t flesje terug zetten, waarom niet, het gaat om wat zij het fijnst vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb het flesje weer weggehaalt heb nu een bakje kijk het ff een nachtje aan ;)ik ben ook een voorstander van een bakje maar dan moet het ook wel lukken ;) en misschien heb je gelijk dat het lijkt alsof er niks uit gaat,want bij een flesje kan je het beter zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb het flesje weer weggehaalt heb nu een bakje kijk het ff een nachtje aan ;)ik ben ook een voorstander van een bakje maar dan moet het ook wel lukken ;) en misschien heb je gelijk dat het lijkt alsof er niks uit gaat,want bij een flesje kan je het beter zien
Tuurlijk lukt dat.Als ze uit niks anders kan drinken dan uit haar bakje doet ze dat echt wel.Het is gewoon even een kwestie van wennen,en na een paar dagen weet ze niet beter.Ze dorst zichzelf echt niet uit.Soms wel andersom als je van bakje naar flesje gaat maar dat is omdat veel konijnen die eerst uit bakjes dronken het flesje niet snappen.Maar als je gewoon een bakje neerzet hoef je je geen zorgen te maken.;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat het bakje in een hoek? Dan loopt ze er niet zo makkelijk doorheen!

Dat is een goede tip. Dat probeer ik straks gelijk uit!

Hier sleuren ze hun handdoek (om mee te spelen) altijd in het bakje water. Dan sleuren ze dat ding er weer uit en doorheen heel de ren of kamer.

Ik werk met een bakje sinds de koppeling. De konijnen zaten toen 1,5 week in de keuken en daar moest een bakje natuurlijk. En toen was het nieuw konijntje het verleerd waar dat flesje voor diende :-) Maar ik vind wel dat een bakje zo snel vuil wordt? Er vliegt regelmatig stof of haren in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .