Ga naar inhoud

Diareee?


eveliien-x

Aanbevolen berichten

Toen ik denet thuis kwam lagen er 2 hoopjes aan elkaar geplakte keuteltjes in Co zijn nachthok! Ze waren niet nat ofzo maar gewoon aan elkaar geplakt. Appel weg gehaald en even goed gekeken of ik nog meer vond maar dat niet. Ik hou het vanmiddag even goed in de gaten want in een konijn met diaree heb ik nou niet zo veel zin! Er lagen denet ook al weer wat gewone keutels en hij had geen plakpoep of ander gedrag toen ik zijn vacht denet ging kammen.. Ik hou het vanavond nog even goed in de gaten! Maar als hij nou niet aan de diaree is maar gewoon die nachtkeutels niet op eet.. Is dat erg dan? Ik hoop dat het dat gewoon is en verder deze week geen aan elkaar geplakte poep vind.. En dat het gewoon blijft bij 1x zijn nachtkeutels niet op gegeten..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het wat verminderen, dus om de dag een stukje appel en verder krijgt hij elke avond wat hoooi en stroo erbij en als zijn voerbakje voor 3 kwart leeg is weer wat voer. En verder af en toe iets lekkers, brood of groente, inplaats van appel:$! Normaal kreeg hij elke dag een klein stukje appel maar dan begin ik daar wel mee omdat naar om de dag te doen:)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, misschien dat je beter z'n voer kunt verminderen. Wat geef je hem voor voer, gemengd/biks? Weet je toevallig hoe zwaar jou konijntje is?

Mijn Dille krijgt 20 gram voer, hij weegt 1.5 kilo, hij krijgt dus alleen 's ochtends voer. Als hij z'n bakje leeg heeft dan eet hij maar hooi ;). Je kunt je konijn dus het beste niet onbeperkt korrels geven tenzij hij nog erg jong is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies hoe zwaar hij is maar ik ga morge zijn prikje halen dus dan vraag ik dat gelijk wel even en hoe oud de DA hem schat. Ik zelf schat hem 8 a 10 weken(foto op mijn weblog):) Maaar ik denk dat hij ongeveer net zoveel krijg als jou konijntje want hij eet in ongeveer 3 dagen 3 kwart van zijn bakje leeg:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .