Ga naar inhoud

Waarom wil nola niet dat basje aandacht krijgt???


wendykiara

Aanbevolen berichten

Al een poos zit Nola dagelijks achter Basje aan als 1 van ons ook maar naar buiten gaat.

We lopen naar buiten en basje wordt meteen achterna gezeten tot ik weg ben.

Basje is een schat van een nijn maar genieten kan ik er niet van.

af en toe ligt ze bij mij op schoot te genieten maar in het hok is het een bang nijntje.(normaal hou ik konijnen niet op mijn schoot maar basje is echt een knuffelkonijn.)

ik zie Basje elke ochtend aan de tralies knagen tot we komen en dan zijn we er en dan word ie achternagezeten. echt zielig om te zien. niet bijten of zo maar Nola is echt een jaloers konijn en wil alle aandacht voor haarzelf.

wat moet ik doen??

uit elkaar zetten heeft geen zin want Basje en Nola zijn een geweldig koppel en het ging ook beter dan goed tijdens het koppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 's morgens naar het hok gaat, krijgen ze dan eten? Hier gebeurd dat na jagen als ze denken eten te gaan krijgen. Hier wil Basje dan graag het eerste hapje nemen. Van zodra dat gebeurd is is er geen probleem meer en mag Saartje ook wat..

Hoe je het kan oplossen weet ik niet. Ik laat het eigelijk maar zo hier. Er vallen geen gewonden en er wordt daarbij ook niet gebeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .