Ga naar inhoud

baal hooi in de ren/hok/kamer


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Hoi mensen

Ik vroeg me af of iemand ervaring had net gewoon een baal hooi in het verblijf van de konijnen te zetten?

Ik zit hier al ffies over na te denken.

Maar is het niet zo dat ze het op een gegrven moment 'oud' gaan vinden en er niks meer van eten?

Dat ze hun behoefte erop gaan doen kan je denk ik wel voorkomen door een 'afdakje' erop te maken. Zodat ze op het dakje zitten en niet direct op het hooi zelf.

Ik ben heel nieuwschirig naar ervaringen hierover :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou toch bang worden dat het nat word door regen of dauw. En dan inderdaad gaat schimmelen. Bij mij word de hooiruif nooit volledig leeg gegeten maar dit haal ik er ook eens in de zoveel tijd allemaal uit en dat gaat weg. Ik vind het een beetje een vies idee als het onderste er altijd maar in blijft liggen. Dus ik denk dat dat met een baal hooi ook snel 'vies' word.

Nu ik er over nadenk.. ik denk ook niet dat die baal hooi zo lang heel blijft. Volgens mij zouden mijn konijnen echt in het paradijs zijn en had ik na een week alleen nog maar een berg los hooi over.. :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .