Ga naar inhoud

Bijten?


Senna en Bailey

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Na mijn laatste berichtje over een konijntje dat ik opving en niest ben ik nu weer verder met andere vragen.

Het niezen is zo goed als weg, dit doet ze nog heel af en toe. Omdat ik toch nog een konijntje erbij wilde om een viertal te maken heb ik besloten haar zelf te houden. Nu kom ik allen bij het volgende punt uit, ze bijt. Ze zit op dit moment nog in een kooi totdat het andere hok klaar is. Ik weet dat een kooi niet ideal is, maar ze ontsnapt anders steeds, en dit is erg gevaarlijk aangezien ze in de zelfde ruimte staat als mijn andere ram die nog niet gecastreerd is, omdat hij nog te jong is. Maar nu het probleem, als je de kooi wilt openen komt ze gelijk op je vingers af en bijt erin. Dit is hetzelfde als je hand stil op de bank ligt en ze daar loopt. Hoe kan ik haar dit afleren? Ze is verder echt heel lief, ze komt bij je liggen en dan kan je haar heel makkelijk aaien. Vanaf het begin af aan is ze ook altijd vrolijk als je binnen komt, gaat ze tegen de tralies staan etc.

Hoe kan ik haar zindelijk maken in een kooi? Kan ik het stro wat er nu inzit uithalen en allen houtkorrels in haar wc doen? Ze staat binnen dus de kou is geen probleem.

Ook heb ik nog een ander klein vraagje, vanaf wanneer raden jullie aan om te castreren? Ik kan zijn balletjes al voelen maar weet niet of het al mogelijk is en of de DA het al wilt doen. Hij is nu +4 en een halve maand uit mijn hoofd.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden, en een fijne avond!

aangepast door Senna en Bailey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .