Ga naar inhoud

Gemengd Aveve voer nummer 95??


Jolien_1999

Aanbevolen berichten

Ik zou verdergaan met Hope Farms,vaak gaan konijnen alleen het lekkerste er alleen uithalen uit het gemengd mijn vriendin probeerde ook aveve gemengd voer en het konijn AT alleen het lekkerste eruit, en bij niks kunnen ze niet kieskeurig zijn. Je kan het gemengd voer als tussendoortje geven ofso ? Mijn vorig konijn (2 jaar) kreeg als tussendoor ook wel is gemengd voer (mijn papa had is een grote zak vers gemengd konijnenvoer gratis gekregen dus slecht laten wordenvwas geen optie )

Xxx shana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ze denk ik op hope farms laten. Mn mama's doel was als ze ook gemengd voer kregen da ze van ZaZou zn eten afbleven. Maar t hazlt nikd uit. Konijnen zitten nog zltijd aan ZaZou's eetbakje. Maar binnenkort komt ZaZou toch binnen wonen. Ze denkt dat die dtopkes van de konijnen vies zijn maar de nijnen vinden ze toch lekker. Gemengd voer ziet er lekker uit maar ik weet het allemaal niet meer. Konijnen kunnen kieskeurig zijn en ik heb schrik dat ze een tekort van iets gaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .