Ga naar inhoud

Is dit giftig in het hooi ?


Stamperlove

Aanbevolen berichten

Ik vind hun kruidenhooi goed. Ze hebben ook geperst hooi van het tom en co eigen merk, pakken van 1,8 kg. Die wisselen heel erg van kwaliteit. Ik zou mij geen zorgen maken, af en toe zit en eens wat in je hooi dat je niet verwacht, maar iets gevaarlijks zou toch echt niet mogen. Ik ga ervan uit dat er strenge controle is op de planten die in de buurt en op het veld groeien.

Maar misschien ben ik gewoon naĆÆef.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hun kruidenhooi goed. Ze hebben ook geperst hooi van het tom en co eigen merk, pakken van 1,8 kg. Die wisselen heel erg van kwaliteit. Ik zou mij geen zorgen maken, af en toe zit en eens wat in je hooi dat je niet verwacht, maar iets gevaarlijks zou toch echt niet mogen. Ik ga ervan uit dat er strenge controle is op de planten die in de buurt en op het veld groeien.

Maar misschien ben ik gewoon naĆÆef.

Ja denk ook wel dat het niet giftig mag zijn,ze controles het toch wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit ook in mn barn-i kruidenhooi, ben t al een paar keer tegen gekomen in die zak. Ik heb eigenlijk geen idee of het giftig is, ik vroeg het me ook al af. Maar ze hebben er tot op heden in ieder geval nog niks van gekregen.

Ik vond het inderdaad op die iepenzaadjes lijken, maar ik wist dus niet hoe het heette haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .