Ga naar inhoud

Gecastreerd mannetje bijt mijn man soms in zijn zij.


Creatieve Daantje

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Mijn konijn Knabbeltje is een gecastreerd mannetje van ongeveer 1 jaar oud. Hij mag alle dagen los in de kamer lopen. Daar hebben we alles afgezet zodat hij niet aan kabels kan knagen enzo. Knabbel is super lief en komt altijd om aandacht vragen als je op de bank zit.

Heel soms springt hij op de bank, loopt achter mijn man langs en bijt dan in mijn man zijn zij. Soms nog best hard ook. Meestal heeft hij ruimte genoeg om achter mijn man langs te lopen, dus het is niet dat hij er niet langs kan.

Heeft iemand enig idee waarom een konijn dit zou doen?

Ik hoor graag wat jullie ideeën zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de rustige aard van mijn man zijn onverwachte bewegingen vrijwel uit te sluiten.

Maar het zou nieuwsgierigheid kunnen zijn. Knabbel probeert alles uit wat hij niet kent. Tot nu toe heeft hij alleen mijn man drie keer gebeten en één keer een kennis van ons. En steeds bijt hij in de zij als hij achter ze zit op de bank.

Misschien heeft iemand anders nog ideeën.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de rustige aard van mijn man zijn onverwachte bewegingen vrijwel uit te sluiten.

:rofl: Dat klinkt echt als een nette manier om te zeggen: Hij zit als een zak hooi op de bank te zappen.

Sorry, ik schoot echt in de lach. (Niet dat het hier anders is :P )

Maar het klinkt wel als een soort dominantie wat konijnen kunnen hebben als ze vinden dat je in hun territorium zit. Onderdanige konijnen moeten aan de kant gaan dan.

Misschien kan je man hard 'AU!' roepen zodat hij schrikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .