Ga naar inhoud

raar gedrag


Bunnybest

Aanbevolen berichten

Net zat ik in de ren met Wink, ging die ineens heeeeeel raar doen. Hij lag eerst lekker languit, ik was m bij zn oortjes aant kriebelen. Zn ogen vielen al dicht... Ineens sprong hij op. Ging hij in zo'n 'alerte houding' staan (weetjewel, nek heel recht, koppie in de lucht, grote ogen) Nou ik had geen enkel geluidje ofzo gehoord. Toen ging hij de hele tijd onrustige ronjes lopen, met dan ineens weer stilstaan (met hele grote ogen en dan reageert ie niet meer op mij zegmaar) Later ging hij de hele tijd op de grond snuffelen als een hond! XD

Waarom doet ie dat? Hebben jullie dat ook wel eens met jullie bunnies? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had met mijn oude konijntje heel vaak dat ze gewoon rond liep en ineens stijf stond en begon te stampen, terwijl ze in een bepaalde richting keek. Volgens mij is het niet iets om zorgen om te maken, maar een beetje eng vond ik het wel. Ze zag vast spoken, ofzo :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Dimpler(R.I.P) kon in de slaapkamer uren naar zichzelf turen in de passpiegel, dus ik dacht geef ik haar een eigen spiegel cadeau voor in de huiskamer dan hoeft ze zich niet af te zonderen, ik weet niet wat ze in "haar"spiegel zag (het was geen lachspiegel of zo:p) maar ze vond het doodeng, verstijven, stampen, grote schrikogen, extreem alert zijn, ik met mijn ideeen van cadeautjes:$, haar maatjes hebben nooit wat leuks gezien in een spiegel, Dimpler was de enige die gek was op mijn slaapkamer spiegel ze zat er af en toe met haar neus tegenaan, maar wat die andere spiegel teweegbracht had ik niet verwacht en wat het was geen idee, zo zie je dat konijnen iets anders opvalt dan wij mensen, bijvoorbeeld lichtinval, schaduwen en in jouw geval inderdaad misschien een bepaald geluid wat wij niet horen (en ik voelde me zo schuldig om mijn lieve Dimp zo'n angst aan te jagen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .