Ga naar inhoud

Ervaringen compact gras?


RMS

Aanbevolen berichten

Het klinkt allemaal heel goed, maar 20kg met 2 konijnen raakt volgens mij nooit op.

Of blijft het heel lang goed?

Ik weet niet hoe lang het geod blijft, maar ik heb gehoord heel erg lang.

Ik heb 3 konijntjes van een kilo en er gaat ongeveer 10 kilo hooi per maand doorheen dus oud zal het bij mij niet worden:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat na opening het een jaar goed blijft (heb ik ergens gelezen), maar of het de smaak ten goede komt weet ik niet...

Ik met mijn 2 konijnen verbruik ongeveer 7,5 kilo per maand dus zou een voorraad voor 3 maanden zijn en veel goedkoper, ik ben het aan het overwegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, ik was vandaag bij Ranzijn en zag het inderdaad liggen. Alleen zag het er hier echt gedroogd uit en die ik voor mijn pleegkonijntje had gekregen was echt heel groen en rook lekker. Ik heb het dus even laten liggen en ga aan de opvang vragen waar ze het vandaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Viel mij ook vies tegen toen ik het in het echt zag. Zal er heel droog en geel (haast stro kleur) uit. Heb het daarom toch maar niet gedaan. Dacht straks zit ik met 20 kilo...

Ben nu op zoek naar Just Grass, dat schijnt wel heel groen te zijn en altijd goed van kwaliteit te zijn ennn stofvrij.

Maar waar oh waar is dat in het noorden te krijgen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .