Ga naar inhoud

Hij plast naast de pot


flapperd

Aanbevolen berichten

Sinds ik het hok heb verplaatst, is Elmo's plasplek anders. Eerst deed hij het netjes in de hok de hoek waar zijn toiletje staat, nu gaat het grootste gedeelte in het toilet, maar laat hij af en toe nog een plas lopen in een andere hoek waar ik dat helemaal niet wil. Ik heb al alle bodembedekking weggehaald (behalve het hooi, maar dat ligt weer in een andere hoek) en er hangt een hooibal in die hoek in de hoop dat hij daar niet wil plassen omdat de bal in de weghangt, maar het helpt allemaal niet!

Heeft iemand tips voor me? Hoe leer ik Elmo alles in zijn bak te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij doet het precies in de hoek naast het toilet, dus daar past er niet nog zo één naast, maar misschien als ik een kleine vind... Ik gooi het niet altijd op tijd leeg idd, maar laatst had ik het net verschoont, meneer komt aanlopen, gaat in die andere hoek zitten, en hoppakee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vroeg het omdat ik er hier ook zo eentje heb zitten (verwent konijntje hoor) , het is al zo erg ik 2 wctjes heb staan en soms word de vuile wc al weggesleept richting uitgang, dan weet ik hij schoongemaakt moet worden.

maar als die percies ernaast doet, is dan een grotere geen optie? weet natuurlijk niet wat voor 1 je er nu hebt?

probeer maar mee te denken met je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .