Ga naar inhoud

Bloedneusje


Pluisjelover

Aanbevolen berichten

Gewoon lekker laten gaan, als je zelf een sneetje hebt haal je ook niet de ehbo kist tevoorschijn neem ik aan :P

Zolang t geen diepe snee is ofzo geneest het zelf wel

Zo denk ik ook: al dat zelfdokteren en gefrut met ontsmetten, niet doen... een wond kan zichzelf prima genezen, door dat gekloemel eraan breng je alleen maar het wondmilieu in de war en duurt het langer voordat het geneest. En anders inderdaad gewoon even DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste wondjes genezen prima zelf. Ik zou wel even in de gaten houden of het niet gaat ontsteken, maar me er verder niet te druk om maken.

Mocht het gaan ontsteken of niet goed genezen is een bezoekje aan de da wel handig, maar meestal is dat niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, ik wil niet de gedachtegang van de persoon die mij een pb gestuurd heeft belachelijk maken.

Iemand stuurt niet zomaar zoiets, het is een waarschuwing en daarom heb ik een wijziging gemaakt in mijn post.

Ik wist echt niet dat het gevaarlijk kon zijn en het is op zich goed om iemand er bewust van te maken zodat het sneetje in de gaten wordt gehouden.

Dus niet direct bang worden TS, maar wel in de gaten houden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .