Ga naar inhoud

Hooiruif


Ponyhorse

Aanbevolen berichten

Ik heb ze van metaal, de ene heb ik van konino.nl en de andere zijn plantenruiven, om het zo maar te noemen. Deze heeft mijn vriend vast geschroeft aan het hout en daar doe ik het hooi in. Ze hangen trouwens in het hok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze van metaal, de ene heb ik van konino.nl en de andere zijn plantenruiven, om het zo maar te noemen. Deze heeft mijn vriend vast geschroeft aan het hout en daar doe ik het hooi in. Ze hangen trouwens in het hok

Het probleem bij mij is dat hij aan de buitenkant dicht is dus hij moet wel aan de buitenkant van het hok..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel balen ja.. En als je 'm nou op het laagste stukje gaas hangt? Dan kunnen ze van bovenaf eten. En anders zo'n metalen aanschaffen, die zijn niet zo duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

K heb er ook 1 buiten de ren hangen, past er niet in. Tenminste in de ren die bij het hok hoort.

De ren die er aan vast staat heeft nog een ruif uiteraard wordt ook dat nat. Maar ze hebben in hun hok ook nog een bal.

En tjah nat is nat, soms vinden ze het nat lekkerder dan droog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .