Ga naar inhoud

Weet iemand wat er met Sien is?


kaatje-kim

Aanbevolen berichten

Ze is harstikke wild geworden, ik kan haar niet meer vasthouden, want ze sparteld constant!! En ze eet niet meer, dus ik heb haar net flink tussen mijn benen geklemd en gedwangvoerd en dat wilde ze in het begin ook niet opnemen, maar toen begon ze uiteindelijk toch maar te slikken. En nee.. ik heb niet zo'n spuit erin gedaan zonder dat ze slikte, want dan kan het zijn dat ik het in de luchtpijp spuit en dat wil ik ook niet.

Toen ik haar los liet in het schuurtje vloog ze als een gek naar achter de kliko en daar kwam ze niet meer achteruit!!

Ze had wel goed gedronken, want haar drinkflesje was bijna helemaal leeg.

Gister was er nog niks aan de hand.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een fokvoedster laten helpen is niet echt handig, volgens mij krijg je er dan geen jongen meer van:hmmm:

Maar even serieus.

hoe lang wil ze al niet eten, eet ze helemaal niet of gewoon slecht?

Spit ze haar hok om?

Dat ze zich niet wil laten pakken, tja dat kan met vanalles te maken hebben, desondanks dat ze weet dat ze dan los mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan hoor mijn voedster sien van maart had het vorige week 4 dagen lang heel slecht tot bijna niks gegeten.En diaree er bij.dus naar da geweest met ontlansting kon niks ondeken van coc of zo.dus ze heeft in die vier dagen alleen beetjes groen op wat ik al eerder omschreven had.En de 5 dag at ze weer als een dijker.Maar ze was wel rams dus ja.het kan ook met het weer te maken hebben.ze was niet de enigste hier namelijk.ik had er nog 3 wat een zorgen kinderen maar ze doen het weer goed!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .