Ga naar inhoud

Verharen


Sammy1

Aanbevolen berichten

Waarom is héél duidelijk. Nesthaar daar verharen ze van en dan nog eens 2 maal per jaar voor het winter en zomerhaar.

De reden is ook duidelijk het winter en zomerpelsje verschilt enorm van elkaar.

Heeft je konijn er véél last van koop dan een voeding met lijnzaadolie in verwerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

soms gaat anouk als zij op haar huis zit met haar hoofd schuin zitten , met andere woorden: hey ook ff onder mijn kinnetje(niet helemaal onder maar aan de zijkant) vind ze heeeerlijk !!! Pluisje rent soms weg, maar bij pluisje moet ik ook achter bij zijn staart kammen en dat vind hij vreselijk !!!!!!! Ik kom daar oo =k heel erg moeilijk bij en1x zag dus mini knoopjes dus zei ik: nou he jepech pluisje het moet er echt uit anders gaat het pijn doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment verharen mijn konijnen heel vaak en niet meer alleen voor de zomer en wintervacht. Ik heb dit eens aan de da gevraagd en die zei dat dit komt omdat het weer zo veranderlijk is! Warm...koud......warm...koud...

En idd mintaka hier verharen ze ook het meest aan de kop en kont?! Snap het ook niet? Vindt het trouwens wel een grappig zicht zo die punkhaartjes op zullie kopje en kontje :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .